Waarom kun je niet meer de Vandale gratis online raadplegen?

Eerder kon je nog een deel van de Vandale gratis raadplegen, maar nu niet meer. Zijn er alternatieven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bij mij doet ie het ook nog gewoon.

Alternatieven:

- Woorden.org
- Encyclo.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

bij mij doet hij het gewoon hoor :)

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pagina doet het wel; je moet inloggen.... Flauw
rebecca
13 jaar geleden
ik ben ook niet ingelogd. heb niet eens een acoount maar je kan gewoon een woord intypen en daaronder komen de betekenissen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aha je moet eerst de pagina opnieuw laden. Dan kan je ineens wel de betekenis van een woord vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kortom, ze doen er geen moeite voor om de gratis mogelijkheid te benadrukken. Slechte site dus...
rose
13 jaar geleden
Bovendien wordt niet van alle woorden de betekenis aan niet betalende bezoekers getoond.
http://nl.wiktionary.org/wiki/Hoofdpagina

Wictionary is niet zo compleet als de van dale; maar het is gratis...

Toegevoegd na 36 seconden:
En je hebt ook nog eens een sloot andere talen bij de hand. Kies er eentje uit! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals hierboven al duidelijk werd, is de zoekfunctionaliteit, zij het niet onbeperkt, nog beschikbaar.

Een (heel) mooi alternatief is het Woordenboek der Nederlandse Taal.
rose