Hoe omzeil je cpalead?

Op sommige websites moet je eerst een survey doen om de website te mogen zien, dit is namelijk heel irritant en vaak moet je er voor betalen, dus ik zoek een manier om het te omzeilen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

escape
13 jaar geleden
Je hoeft natuurlijk niet over te stappen op Firefox. Je kunt in de meeste browsers de javascript uitschakelen of zet javascript op "ask me" / "vragen". Je kunt dan de website bezoeken en het script (javascript) dat de CPA lead opstart zal dan niet werken en dus zie je de link gewoon die eronder zit.... meestal :)

Zoek even met een zoekmachine hoe je Javascript uit zet voor jouw specifieke browser.