Hoe krijg ik de letters in Internet Explorer kleiner, met "Beeld, Tekengrootte, kleiner of extra klein" lukt het niet....

Sinds een paar dagen zijn de letters van de pagina's van internet ineens veel groter. Niet prettig. Met klikken op "Beeld", dan "Tekengrootte" en dan "Kleiner" of "Extra klein" lukt het niet om ze te wijzigen... Op mijn bureaublad zijn de letter wel nog normaal van grootte...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
5.5K

Het beste antwoord

Helemaal rechtsonder in het scherm staat een vergrootglas. Daarnaast staat het zoomniveau.
Misschien staat het zoomniveau niet op 100%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

rechtsonderin je scherm staat waarschijnlijk je percentage op iets dat groter is dan 100%
zet het op een lager procent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letters zijn ook snel van grootte te wijzigen door CTRL vast te houden en op plus of min te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of control en naar beneden en naar boven scrollen met het scrollwieltje op je muis.