Kan ik gratis applicaties direct downloaden via de Apple store?

Ik heb een account, maar wil geen betaalgegevens opgeven, ook omdat de applicatie tenslotte gratis wordt aangeboden. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als er lite of demo bij de gratis apps staat dan zal ik de app niet downloaden want dat is dan een probeer versie.

Het beste antwoord

Als het goed is heb je bij het het maken van de account bij de betaalgegevens voor de optie 'Geen' gekozen.
Dan kun je in de App Store alle applicaties waar 'gratis' bij staat downloaden.
Wil je toch iets kopen, dan kun je in diverse winkels zogenaamde iTunes Cards kopen en daarmee betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan nergens kiezen voor de optie om geen betaalgegevens af te geven. Een aantal van de velden is verplicht om in te vullen (Naam, Postcode etc.).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op je account en dan 'wijzig betaalgegevens', daar kun je dan kiezen voor 'Geen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet inderdaad eerst wel je NAW gegevens invullen, maar doe worden niet gebruikt om mee te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkel de NAW gegevens kan niet, want dan moet je ook de verplichte velden voor de betaalwijze invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch gelukt: Je moet een NIEUW account aanmaken, NADAT je de free app hebt gekozen om te downloaden. Dan kun je de optie voor geen betaalwijze kiezen. Vond deze pagina, handig: http://www.iphoned.nl/itunes-account-zonder-credit-card/10599/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad dat klopt, mooi dat het nu is gelukt.

Andere antwoorden (1)

Jazeker.
Gewoon zoeken op free apps en installeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staat bij de free apps ook duidelijk 'GRATIS' bij.

Let wel op, sommige apps zijn gratis voor een bepaalde periode. Nadien moet je dan de betalende app kopen, want de geinstalleerde werkt niet meer.

Toegevoegd na 8 uur:
Bij het aanmaken van de account, kan je bij betaalwijze 'geen' aanvinken.