Op news.google.nl komt ook heel veel binnen van allerlei bronnen, misschien vindt je dat ook wel wat...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Geenstijl.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twitter, volg de juiste personen en instanties en je bent van alles op de hoogte.

Toegevoegd na 25 seconden:
ik las daarnet trouwens pontificaal over nu.nl heen :')
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CNN (die voeren de term het meest)

http://edition.cnn.com/WORLD/#fbid=LMLrrObwV55

in NL is NOS meestal het snelst.

teletext is soms sneller dan internet btw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twitter is een sterk braeking nieuwssite; gewoon de journalisten volgen en je hebt het nieuws voordat het op TV is of op internet staat.