Waar kan ik krekel-getjirp downloaden?

Het lijkt me wel geinig om op mijn mp3 een geluidje te hebben van een krekel, want dat wordt in films altijd gebruikt als niemand wat zegt. Kan ik dat ergens downloaden?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb nu een download gevonden: http://www.geolution.nl/dieren/dierengeluiden_krekel.htm

Alleen hoe kan ik hem downloaden van die pagina?

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.findsounds.com/ISAPI/search.dll Nummer 6 wil ik ook downloaden, alleen hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
7.6K

Antwoorden (2)

Het is wel een kort fragment wat je gevonden hebt. Maar zo kan je hem op je pc zetten;

1) Ga naar die site toe en klik op Geluid 1.
2) Als het goed is opent ie hem in Windows Media Player, rechts staat er bij mij de naam van het geluid; Krekel. (onder; nu afspelen) Die rechtermuisknop en klik op; toevoegen aan.
3) Kies de plek waar je het geluid wil toevoegen. (een afspeellijst bijvoorbeeld)

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de 2e download, zie ik wel de site, maar niet de zoekresultaten. Wat heb je in dat balkje ingevuld? Dan kan ik de zoekresultaten ook zien en je evt. verder helpen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als ik zoek op 'cricket' (=engels voor krekel). Zie ik verschillende zoekresultaten. Bij nummer zes klik je dan op het luidsprekertje ervoor. Dan komt er een pop-up en dan klik je op opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zijn ook mooie nachtelijke krekelgeluiden te horen: http://d21c.com/nerak/midi/crickets.wav
Amadea