Je kan ze nu aanvragen. Per 2011 wordt verwacht dat de domeinen live zullen gaan:

Our expectation is that this step will proceed smoothly and will not impede the roll-out of .xxx and we expect to go live with .xxx domains at the start of 2011, if not sooner. We have 110,000 pre-reservations and expect that number to increase now that ICANN has formally approved our application