Welke tool kan een webiste scannen op emojis of woorden?

Hallo,

Bestaat er een bepaalde website of ai of weet ik het wat waarin je een webiste url kan invullen. En dat je vervolgens de tool kan laten zoeken naar een bepaalde emoji of woord.

Ik weet dat dit google functie contrel F kan. Maar dit beperkt echter tot 1 pagina. Ik wil de gehele website laten scannen.

5 maanden geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Met Google, via de opdracht 'site'. Zo vind je bijvoorbeeld alle pagina's waar 'website' in voorkomt op GoeieVraag of Nu.nl:
website site:startpagina.nl/v/
website site:nu.nl
SimonV
5 maanden geleden