Hoe zet ik 'password bewaren' weer aan?

Heb per abuis aangeklikt dat passwords nooit bewaard moeten worden. Hoe krijg ik dat weer goed?

8 maanden geleden
in: Internet
Amadea
8 maanden geleden
Om welke browser gaat het?
teusvh
8 maanden geleden
Microsoft Edge

Antwoorden (1)

In de reacties geeft de vraagsteller aan, dat het gaat om Edge. Dus mijn antwoord gaat over deze browser.
In Edge kan je dit vrij eenvoudig bij je instelling aangeven wat je wilt doen met je passwords. Daarvoor ga je volg je de volgende stappen.
1) Je gaat rechts bovenin in je scherm naar de drie stipjes (...) en klikt daarop.
2) In het menu, dat je dan krijgt, kies je vervolgens voor INSTELLINGEN (bijna onderaan in het menu).
3) Dan krijg je een scherm met een smallere kolom links en een groter scherm aan de rechterkant. Zorg dat je aan de linkerkant op PROFIELEN staat.
4) Aan de rechterkant worden, onder elkaar, een aantal onderwerpen getoond. Ongeveer in het midden staat WACHTWOORDEN. Klik hierop.
5) In het volgende scherm kan je met behulp van een aantal schuifknoppen instellen hoe je om wilt gaan met je wachtwoorden. Let op: er is de optie MEER INSTELLINGEN.
8 maanden geleden