Waarom krijg ik soms Access denied te zien als ik bij Albert Heijn wil inloggen?

Ik log elke week in en het gaat bijna elke keer goed maar soms krijg ik dat te zien terwijl ik niets aan instellingen heb veranderd. Ik heb ook al de adblocker uitgeschakeld maar dat maakt niets uit.
Windows11 en een Asus laptop.

Picture for question
9 maanden geleden
in: Internet
2.1K
Amadea
9 maanden geleden
Het lijkt erop dat je de S in het webadres bent vergeten. Het is geen http://www.ah.nl/ maar https://www.ah.nl/
TurfGraver
9 maanden geleden
Gebruik je vpn?
SimonV
9 maanden geleden
S is niet nodig. http://www.ah.nl/ gaat normaliter automatisch over in https://www.ah.nl/
Pieterke
9 maanden geleden
@Turfgraver: Ja. @Amadea: De s is niet nodig zoals SimonV ook zegt.Ik log heel vaak zo in. Bovendien heb ik de website van AH ook in de kluis opgeslagen met het complete webadres en als ik vanuit de kluis inlog krijg ik dezelfde melding.
TurfGraver
9 maanden geleden
Zet VPN maar eens uit. ;)
Pieterke
9 maanden geleden
@Turfgraver. Dat heb ik inmiddels gedaan maar dat maakt geen verschil.
TurfGraver
9 maanden geleden
Ook al cookies en cache verwijderd?
Server ziet waarschijnlijk je computer n.l. nu al als verdacht.
Pieterke
9 maanden geleden
@Turfgraver: Cache verwijder ik regelmatig. Cookies af en toe. Maar voor vandaag is het probleem opgelost. Het lag kennelijk aan Albert Heijn.
Pieterke
9 maanden geleden
Allemaal bedankt voor de moeite.

Het beste antwoord

Het kan een tijdelijk probleem van AH zijn. Of een probleem met je cookie en cache. Verwijder in dat geval cookies van AH en leeg de buffer.
VPN uitzetten kan ook helpen, als je hier gebruik van maakt.

Firefox
Open Firefox en gebruik vervolgens de sneltoets Ctrl + H om het tabblad Geschiedenis te openen.
Zoek AH die de fout 'Toegang geweigerd' veroorzaakt in de browsegeschiedenis. Selecteer deze door er één keer op te klikken en kies vervolgens voor “Deze website vergeten” in het contextmenu.
Vernieuw de website of navigeer er opnieuw naar en kijk of je de foutmelding nog steeds krijgt.
SimonV
9 maanden geleden
Pieterke
9 maanden geleden
Bedankt voor het antwoord. Ik ga kijken wat er helpt.
Pieterke
9 maanden geleden
Het was inderdaad vandaag kennelijk een probleem bij AH want het is vanzelf opgelost.