Hoe lang duurt het tot wikiteb de vragen vanuit goeievraag heeft gehaald?

Wikiteb is een site waarvan het lijkt dat alle vragen vanuit Goeievraag.nl worden gekopieerd (lijkt op scraping), inclusief de tekst en uitleg bij die vragen.
Hoe lang duurt het voor Wikiteb de vragen vanuit Goeievraag.nl heeft gescraped?

En als bonus, heeft iemand enig idee waarom Wikiteb dit doet? Is er een trigger geweest waardoor dit ineens aan de hand is? Het lijkt me namelijk niet eerlijk dat Wikiteb de informatie vanuit een andere site volledig kopieert.

9 maanden geleden
in: Internet
Thecis
9 maanden geleden
Met dank aan Itsme:
https://www.wikiteb.com/hoe-lang-duurt-het-tot-wikiteb-de-vragen-vanuit-goeievraag-heeft-gehaald/ 34 min geleden geplaatst. Mijn vraag een uur geleden (afgerond). Dus sowieso duurt het 26 minuten voordat Wikiteb het overneemt.
De bonus is wel dat het letterlijk overgenomen wordt.
Amadea
9 maanden geleden
Toch blijkt er iets in de tekst te zijn veranderd: 'lijkt op scraping' is 'vergelijkbaar met skimmen' geworden.
Thecis
9 maanden geleden
Goed opgemerkt. Er zijn ook andere (onlogische) wijzigingen. Wellicht een slecht werkend algoritme of iemand die de taal niet machtig is.

Geef als eerste antwoord