Hoe kan je het beste je oude mobiel online verkopen?

Ik heb online eens even gekeken naar bedrijven die wel geïnteresseerd zijn in mijn mobiel. Maar is dat wel verstandig om dat zo te verkopen?
Heeft er iemand ervaring mee?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb 2 sites gevonden:
http://www.cash4mobile.com/
en
https://www.zonzoo.nl/
is dat betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja met cash4mobile, werkte prima, betaling duurde 7 ipv 5 dagen maar met weekend er tussen leek me dat ook wel logisch. Had N73 verkocht, goed gebruikt met krasjes, dik 60 euro voor ontvangen en dat lukt me op marktplaats echt niet hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien heb je wel eens een reclame van Zonzoo op de televisie gezien. Hier kun je, je telefoon verkopen. Ook nieuw is dat je nu je telefoon kunt inruilen bij de Media Markt, misschien vind je dat wel fijner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik kijk naar de prijsjes die dit soort bedrijven terug geeft, zou ik zeggen : niet doen. Als je je mobieltje wilt afstaan kan je hem met toebehoren ook aan een goed doel schenken. Als je er geld voor wilt krijgen kan je hem beter op MP plaatsen. Ik heb gisteren mijn mobieltje op MP te koop gezet en binnen 1 uur verkocht.