Ik heb een code van google play gekregen van iemand maar hij doet het niet kan iemand me helpen?

10 maanden geleden
in: Internet
1.2K
tinus1969
10 maanden geleden
Een code waarvoor?
Itszakaa
10 maanden geleden
Play store
tinus1969
10 maanden geleden
Om wat te doen in playstore?
Itszakaa
10 maanden geleden
Dat weet ik nog niet
tinus1969
10 maanden geleden
Ik vroeg dit niet voor niets. Ik bedoelde; wat voor soort code is dit? Om betaalde apps te kopen? En heb je die als kado gekregen? Dus als bon of kaart?
Ritsuka
10 maanden geleden
Weet je zeker dat het geen oplichting is? Is het een kadokaart? Waar probeer je het ine te voeren?
Itszakaa
10 maanden geleden
Ja om bijv. Apps te kopen ik heb alleen de code gekregen

Geef als eerste antwoord