Weet iemand hoe je mail van wish blokkeer?

ik krijg zoveel mail van hun terwijl het al jaren geleden is dat ik wat gekocht heb ,ik wil ze niet meer krijgen

11 maanden geleden
in: Internet
1.7K
Amadea
11 maanden geleden
Welk mailprogramma gebruik jij?

Antwoorden (1)

Als het goed is zou in elke mail van Wish 'Afmelden' moeten staan.
Log anders in bij Wish en kies bij instellingen dat je geen meldingen meer wilt hebben.
Als dat niet helpt: blokkeer in je mailprogramma alles wat van @mail.wish.com komt.
Als je niet weet hoe je mail moet blokkeren, google op:
mail blokkeren + naam van je mailprogramma
Toegevoegd op 28 juni 2023 11:59: tekst
SimonV
11 maanden geleden