Hoe vind je webhosting met wordpress ondersteuning?

Mijn oude host is overgenomen, waardoor mijn factuur verdrievoudigd is. (mijn privé pakket is zelfs vertienvoudigd en heb ik helemaal opgezegd) Omdat die andere webhosting namens een goed doel is, kan ik deze nieuwe kosten niet verantwoorden en komt de organisatie in financiële nood als we hiermee door gaan.

Ik heb hier nul verstand van, ik heb sinds ongeveer 2005 al webhosting gehad en hier zijn meerdere overnames geweest, waarbij ik niets hoefde te doen en alles automatisch overgezet werd zonder gedoe. Wat hier nu gebeurd heb ik echter nog nooit meegemaakt en blijven is geen optie.

Ik zoek webhosting met wordpress ondersteuning en degelijke e-mailservice en opslag en uiteraard betaalbaar. Ik heb echt geen idee waar ik moet zoeken, omdat ik dit nooit heb hoeven doen en dit in 2005 nog door een leraar op het voortgezet onderwijs (met lijntjes) werd geregeld.

een jaar geleden
in: Internet
1.4K
SimonV
een jaar geleden
Is dit wat?
https://www.antagonist.nl/webhosting/wordpress-hosting
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Bijna alle professionele hosting bedrijven ondersteunen WordPress. Google op webhosting eventueel in combinatie met vergelijken.
Geen idee wat het budget is. Hosting is veel duurder geworden sinds 2005. Volgens de bedrijven krijg je er ook veel meer voor. Of je zit te wachten op alle extra's.....
Een partij die bij een aantal recente vergelijkingen goed scoort is cloud86. Bieden bij bepaalde paketten een verhuisservice.
BonBonvanJohn
een jaar geleden
Ik zit bij Vimexx, ben erg te spreken over hun. https://www.vimexx.nl/website-maken/wordpress-website

Antwoorden (1)

Kijk eens naar Mijndomein: Deze heeft speciale wordpress hosting pakketen die inclusief email zijn
Jaspro101
12 maanden geleden