Hoe kan ik een zelfgemaakte mix op youtube plaatsen, zonder dat die door er vanaf gehaald wordt?

Ik zie vaker verschillende soorten mixen op youtube staan. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen al die auteursrechten ervoor betaald hebben.
Ik wil wel iets betalen, maar geen duizenden euro's.

12 maanden geleden
in: Internet
TurfGraver
12 maanden geleden
Door auteursrechtvrije muziek te gebruiken.
tinus1969
12 maanden geleden
Ik heb de indruk dat dit deels een kwestie van geluk is, en deels door geen muziek te gebruiken waar de rechthebbende actief op controleert. Prince is in dit opzicht berucht.

Geef als eerste antwoord