Hoe kan ik inloggen met de digid app in combinatie met vpn?

Sinds januari lukt het mij niet meer om via de browser Firefox met de Digid App in te loggen bij MijnOverheid, Belastingdienst, Zorgverzekeraar, Pensioenfonds, SVB. Ik heb in januari Digid.nl hier over gebeld en zij zouden het doorzetten maar 1 week later was het voor Firefox nog steeds niet opgelost maar inmiddels kon het wél via Google (Chrome) en Firefox (DuckDuck) had wat meer tijd nodig, werd mij verteld. Nu bijna 3 maanden later is het voor Firefox nog steeds niet geregeld dus ik belde ze weer en kreeg te horen dat ze voor Firefox nog steeds bezig zijn en dat ik in de tussentijd een andere browser maar moet gebruiken. Dat is toch belachelijk dat je verplicht bent Google Chrome te moeten gebruiken? De melding die ik elke keer krijg is: ""Helaas, er was langer dan 15 min. geen activiteit in het scherm"". Dat klopt trouwens niet. Ook heb ik alle stappen gedaan welke Digid.nl aangeeft als er problemen zijn, zoals de Digid App opnieuw installeren en allerlei instellingen op mijn laptop maar dat helpt allemaal niet. Op de site van Digid.nl staat als oplossing dat je je VPN gewoon moet uitzetten maar dat is absurd want er zijn velen die buitenshuis via een VPN verbinding werken i.v.m. de veiligheid. Vraag: Welke stappen zou ik nog kunnen doen?

een jaar geleden
in: Internet
2.9K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Wat voor / van welk bedrijf vpn gebruik je?
Heb je in Firefox misschien ook add-ons geïnstalleerd?

Antwoorden (1)

Om in te loggen met de DigiD app in combinatie met een VPN, moet je eerst een VPN-verbinding maken met je apparaat. Vervolgens kun je de DigiD app openen en je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Als je de juiste gegevens hebt ingevoerd, kun je inloggen op je DigiD-account.
10 maanden geleden