Waarom krijg ik steeds deze melding bij het versturen van een email op mijn telefoon?

Ik gebruik de myMail app op mijn iPhone. In die app heb ik 2 email accounts. Die hebben het altijd prima gedaan. Op dit moment werkt 1 account niet. Telkens ik een email wil versturen krijg ik de melding die ik hier als bijlage toevoeg.

Picture for question
een jaar geleden
in: Internet
2.1K

Antwoorden (1)

TLS is een afkorting voor Transport Layer Security, en dat staat voor een veiliger mail verkeer, je mailserver zegt in feite tijdens het handen-schudden dat het de voorkeur heeft het mailverkeer over TLS te doen (STARTTLS) maar jij hebt je mail client niet als zodanig ingesteld. Ik zou de instellingen nalopen om de standaard IMAP verbinding om te zetten naar TLS, typische poortnummers voor inkomend en uitgaand op TLS zijn: inkomend poort 993 (TLS/SSL)/ uitgaand poort 587 (TLS/SSL)
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Waarom is deze instelling opeens uit zichzelf veranderd?
Instellingen myMail:
https://mymail.my.com/faq/en/how-do-i-connect-other-email-accounts-to-the-mymail-app.html
Goeievraagstell
een jaar geleden
Eh... ik spreek helaas geen chinees...
Goeievraagstell
een jaar geleden
ik heb trouwens de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. Mijn ene account werkt nog steeds perfect, de andere geeft steeds die melding.
SimonV
een jaar geleden
Is de instelling bij dat account:
Outgoing Server
SMTP Port: 587
Goeievraagstell
een jaar geleden
ik vind niet eens 'instellingen' terug. Ik heb alles doorzocht maar instellingen staat er simpelweg niet bij.
LeonardN
een jaar geleden
@GVstell
Ergens moet je toch instellen welk mailaccount de mailapp mail van ontvangt.
Daar moet je ook aangeven welke ingaande en uitgaande server je gebruikt voor die mail.
Anders kan je app nooit weten waar hij de mail vandaan moet halen en heen moet versturen.
LeonardN
een jaar geleden
https://mymail.my.com/faq/en/how-do-i-connect-other-email-accounts-to-the-mymail-app.html
Het laatste plaatje
Goeievraagstell
een jaar geleden
ik ga iemand nodig hebben die dit voor mij doet. Is er iemand in Amsterdam die mij daarbij kan helpen?
SimonV
een jaar geleden
Google op:
student aan huis amsterdam