Is het per se nodig, dat ik digitale nieuwsbrieven allemaal bewaar?

Van diverse websites met tips over het gebruik van de PC of internet krijg ik zo eens per week een nieuwsbrief. Die bewaar ik dan in mijn Postvak In, in diverse mappen. Maar is dat nodig? Of kan ik de behandelde onderwerpen later ook allemaal nog terugvinden op de betreffende websites?

een jaar geleden
in: Internet
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Vaak staat die informatie ook op hun website. Of dat altijd zo is?
LeonardN
een jaar geleden
Dat kan je vrij eenvoudig checken door een deel van de tekst in die mails te kopieren en te zoeken in Google.
Sowieso kan je alle informatie (niet per se door die desbetreffende website geschreven) terugvinden.
-Lees maar iets over een onderwerp in zo'n mail.
-Maak daar een vraag van
-Stel die vraag op Google
Waarschijnlijk krijg je dan tientallen websites die dat probleem (met oplossing) bespreken.
Annemarjo
een jaar geleden
Da's 'n goeie! Ga ik testen. Bedankt!
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Geen idee welke tips het om gaat. Nieuwsbrieven van een paar maanden geleden zullen nog enige 'waarde' hebben. Een nieuwsbrief van een paar jaar oud, met informatie over bijvoorbeeld Windows Vista zal veel minder 'nieuwswaarde' meer hebben.
Programma's komen en gaan. Waren gratis, maar moet je nu voor betalen. Of er is weer een beter alternatief.
Denk dat de tip van LeonardN het meest logisch is. Zou hem misschien nog inkorten: Heb je recent niets over je vraag/probleem gelezen in een nieuwsbrief, type dan in Google (of een andere zoekmachine) het onderwerp/de vraag in.
Annemarjo
een jaar geleden
Dankjewel voor de aanvulling.

Antwoorden (1)

Nee, het is niet per se nodig om digitale nieuwsbrieven te bewaren. Je kunt ook kiezen voor het verwijderen van de nieuwsbrieven als je de informatie niet meer nodig hebt.
10 maanden geleden