Reclamevirus in hotmail

Heb sinds kort een "reclamevirus" die via mijn hotmail naar iedereen uit mijn adresboek mails stuurt..
Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen?
AVG 9.0 kan niks vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Heb deze vraag ook eens gesteld op GV. Kreeg de tip om mijn wachtwoord te veranderen, sindsdien geen last meer van gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het 'virus' zit niet op je computer, maar is een programma dat zich via internet toegang verschaft tot jouw hotmail. Dit programma heeft of jouw wachtwoord geraden, of je hebt een keer (on)bewust je gebruikersnaam en wachtwoord van hotmail op een andere website dan hotmail.com ingevoerd.

Als je, zoals raytje ook aangeeft, je wachtwoord wijzigt, kan dit programma niet meer inloggen in je hotmail en is het probleem zeer waarschijnlijk verholpen.