Ga naar Instellingen van Bing -> Talen. Kies als voorkeurstaal Nederlands.
Toegevoegd op 23 maart 2023 11:46: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden
Om de Nederlandstalige versie van Bing te krijgen, ga je naar de instellingen van je browser. Daar kun je de taal aanpassen naar Nederlands. Als je de taal hebt aangepast, zal Bing automatisch de Nederlandstalige versie tonen.
10 maanden geleden