Waarom lukt het me niet in te loggen in microsoft teams?

Als ik in Teams wil inloggen, zowel via browser als in de app, krijg ik na inloggen het volgende te zien en word ik weer vanzelf uitgelogd (op 3 verschillende laptops geprobeerd):

Als u Teams wilt gebruiken met e-mailadres van uw huidige gebruiker, moet u zich afmelden bij uw andere accounts.

Ik ben overal uitgelogd, browser geschiedenis gewist, etc.
Maar ik kom er niet in.
Nu lukt het wel op mijn telefoon. Hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen zodat ik wel weer op mijn laptop(s) in kan loggen?

een jaar geleden
in: Internet
1.1K
SimonV
een jaar geleden
Heb je je cache en cookies ook gewist? Chrome
Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op de naam van de site.
Verwijder deze cookies.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze. Zie verder:
https://techcommunity.microsoft.com/t5/microsoft-teams/microsoft-teams-won-t-allow-me-to-sign-in-with-another-account/m-p/2814181

Antwoorden (1)

Mogelijk heb je een verkeerd wachtwoord ingevoerd of heb je geen toegang tot het account. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd en of je het juiste wachtwoord hebt gebruikt. Als je het wachtwoord bent vergeten, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
10 maanden geleden