Hoe kan ik het formule1 commentaar van olaf mol op mijn telefoon krijgen?

Ik heb mijn abonnement op viaplay opgezegd en een jaarabonnement op F1TVpro genomen. Bij de beelden wil ik het nederlands commentaar van Olaf Mol horen. Ik heb de app " grandprix radio" geinstaleerd maar daar krijg ik de melding:" alleen in belgie". Wie kan mij helpen?

een jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (2)

Grand prix radio updaten, dan krijg je de Belgische vlag in het logo.
App openen, radio kiezen, vervolgens station kiezen en daarna GPR live verslag kiezen.
Succes!!!!
een jaar geleden
Glasaal2022
een jaar geleden
Ik heb nu inderdaad de belgische vlag in het logo, we zullen zien om 16u00. Dankjewel voor de instructie....
Glasaal2022
een jaar geleden
Helaas, ik kreeg weer de melding : " werkt alleen in belgie". Muziek ipv racecommentaar.
Glasaal2022
een jaar geleden
Het antwoord lijkt te liggen in het aanschaffern van een vpn-abonnement. Kost 1,99 / maand.
Om het commentaar van Olaf Mol op je telefoon te krijgen, kun je de F1 TV Pro app downloaden. Deze app is beschikbaar voor iOS en Android. Daarnaast kun je ook de F1 TV Pro website bezoeken om het commentaar te luisteren.
10 maanden geleden