Hoe blokeer je een website in je unifi netwerk?

beste
mijn vraag is hoe je een website bv Youtube.com kan blokkeren in je Unifi netwerk ik heb: een Unifi USG-3P --> US-16-150W --> Acces Points

hoe doe je dit?
( en voor de UNIFI-USG-3P staat ook nog een telenet modem waarvan de wifi uitstaat)

een jaar geleden
in: Internet
1.8K

Antwoorden (1)

Om een website te blokkeren in je Unifi netwerk, moet je eerst toegang krijgen tot je Unifi controller. Je kunt dit doen door naar de URL van je controller te gaan en je aan te melden met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Eenmaal ingelogd, ga je naar het tabblad 'Firewall' en selecteer je 'Firewall Rules'. Hier kun je een nieuwe regel maken om een website te blokkeren. Voer de URL van de website in en selecteer 'Blokkeren' als actie. Klik vervolgens op 'Opslaan' om de regel toe te voegen.

De website zal nu geblokkeerd zijn voor alle apparaten die verbonden zijn met je Unifi netwerk.
een jaar geleden
emiel2006
een jaar geleden
Heb ook eens NextDNS geprobeerd maar niet elk apparaat in het netwerk neemt die dns er zijn apparaten die zelf een dns server kiezen kan je een apparaat verplichten welke dns ze gebruiken?