ik probeer al een tijdje om mijn oude emailadres te gebruiken .maar ik krijg niets meer binnen, hoe kan dat?

ik heb jaren geleden een account aangemaakt op facebook deze wil ik er graag verwijderen maar weet mijn wachtwoord niet meer daarvoor heb ik een code nodig om mijn wachtwoord op nieuw in te stellen maar ik krijg niets binnen op mijn oude emailadres hoe kan dat.je emailadres blijft toch gewoon actief

Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
in: Internet
Ritsuka
een jaar geleden
Gebruik je het emailadres nog? Komt er wel andere mail op binnen?
CoenParas
een jaar geleden
Een hotmail adres vervalt binnen een jaar als je hem niet gebruikt

Antwoorden (1)

als je je Hotmail emailadres een jaar niet gebruikt vervalt die
een jaar geleden