Ik zoek een compleet artikel waaruit ik één regel heb, hoe moet ik dat als zoekterm invoeren?

een jaar geleden
in: Internet
1.2K
tinus1969
een jaar geleden
Die regel al in de zoekbalk ingetypt?
TurfGraver
een jaar geleden
Desnoods regel tussen aanhalingstekens in zoekbalk.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Ik zou ook kijken naar extra woorden, zoals het onderwerp waar het over gaat. Misschien dat je een schrijver weet.
SentWierda
een jaar geleden
Is het een artikel op internet of een gedrukt artikel?
- Als het een artikel op internet is, dan wordt het door Google gevonden.
- Als het een gedrukt artikel betreft, dan is de kans minder dan 50% - sterk afhankelijk van tijdstip (jaar van verschijnen) en in welk blad het is verschenen.
Pejola
een jaar geleden
De tekst tussen aanhalingstekens had ik idd al geplaatst.
Bedankt iig allemaal voor de (snelle) reacties, ik ga ermee aan de slag.

Antwoorden (1)

Dan moet je die regel in zijn geheel tussen aanhalingstekens zetten en dat als zoekterm invoeren.
Dus bij wijze van voorbeeld: "een compleet artikel waaruit ik één regel heb" , en daarmee zoeken.
Als die regel toch niet gevonden wordt (d.w.z. Google heeft hem tot nu toe nergens aangetroffen), gaat Google alsnog over tot het tonen van de zoekresultaten van de samenstellende woorden.
Als je op dit moment met die regel zoekt, komt Google nog niet met een resultaat; Google 'leest' zeg maar telkens opnieuw het hele internet, maar daar gaat nogal wat tijd overheen. Over een paar uur of zo kan de lezende robot al langs geweest zijn en vanaf dat moment wordt de regel wel gevonden.
Toegevoegd op 28 juli 2022 07:00: bron
een jaar geleden
Pejola
een jaar geleden
Bedankt, ik ga ermee aan de slag!