Hoe krijg ik een bepaald venstertje weg tijdens inloggen Outlook?

Elke keer dat ik inlog bij Outlook, verschijnt er een venstertje met de vraag "aangemeld blijven?" Dan klik ik aan "dit niet opnieuw weergeven" en klik "nee" maar elke keer bij inloggen verschijnt dat venstertje weer opnieuw. Dit gebeurt bij Firefox maar niet bij Edge maar ik wil graag Firefox blijven gebruiken. Ook de cookies van Outlook zet ik niet uit. De Microsoft Community weet niet hoe op te lossen.

een jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Hopelijk werkt dit:

Klik op slotje linksboven en wis cookies en websitegegevens (Dan wordt er een ‘schoon’ cookie aangemaakt).

Typ about:preferences#privacy in de adresbalk.
Bij Geschiedenis: selecteer Aangepaste instellingen gebruiken.
Schakel Altijd privé-navigatiemodus gebruiken: uit
Schakel Onthoud mijn browse- en downloadgeschiedenis: in
Vink onder aan de pagina Geschiedenis wissen wanneer Firefox wordt gesloten: uit.
.
Het kan ook aan je virusscanner liggen:
https://support.mozilla.org/bm/questions/1171757
SimonV
een jaar geleden