hoe komt het dat ik clipmyhorse niet goed kan bekijken?

het grogramma staat een tijdje stil, begint weer, gaat in slowmotion, gaat weer versneld verder. slaat stukken over om weer een 30 seconden normaal te bekijken is, dan weer slowmotion om verder te gaan op het actuele punt. Kan ook een minuut stilstaan om op het actuele punt verder te gaan. Clipmyhorse zegt dat het aan het aan de sterkte van ziggo ligt. Het beeld is overigens uitstekend, het komt ook voor dat het beeld stilstaat en het commentaar gewoon verder gaat.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Antwoorden (1)

Misschien ligt het aan de cache en helpt dit:
Android: open op je telefoon het instellingenmenu. Klik op ‘Opslag’ en ga daarna naar Clipmyhorse.
Klik op een app. Klik op ‘Cache wissen’.
IOS: ga naar Instellingen > Algemeen > iPhone-opslag. Dan zie je daarna bij de app hoeveel cachegeheugen je kunt opschonen.
Zie verder:
https://probleme.app/en/clipmyhorse-tv-not-loading-issues-with-clipmyhorse-tv/
SimonV