Waar kan ik de kopie van mijn ID bewijs uploaden om te bewijzen aan Google dat ik tenminste 18 jaar oud ben?

Waar kan ik de kopie van mijn ID bewijs uploaden om te bewijzen aan Google dat ik tenminste 18 jaar oud ben.
Ik kan het nergens vinden! Ook niet op my accounts . google . com als ik mijn leeftijd wijzig.

2 jaar geleden
in: Internet
2K

Antwoorden (1)

Nadat je bent ingelogd op jouw Google-account krijg je instructies voor het rechtstreeks uploaden van een geldig identiteitsbewijs. Het gaat dan om het uploaden van een elektronische kopie van een geldig, door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs uploaden waarop jouw geboortedatum wordt weergegeven. De meeste verzoeken worden binnen 24 uur beoordeeld. Zodra de geboortedatum geverifieerd is wordt de kopie door Google weer verwijderd.

Tik onder Account op Je Google-account beheren. Scroll bovenaan naar het tabblad Persoonlijke informatie en update die.
Amadea
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
VS is al ingelogd en krijgt dus geen instructies.