Wie heeft er ervaring met google adwords en weet mij te zeggen hoe ik m'n account stopzet, lees opzeg?

Momenteel loopt er een tegoedbon, maar als die op is zou ik het account willen stopzetten om onaangename facturen te vermijden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik heb wel ervaring met Google Adwords, ik vind het adverteren zelf voor mijn branche (massage) niet zo geschikt. Mensen kijken toch meer naar de normale resultaten. Daarnaast is een afspraken maken iets anders dan een klik maken. Kan me voorstellen voor webshops dat het meer functionaliteit heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt simpelweg alle lopende campagnes beëindigen danwel verwijderen.

Daarna worden er geen advertenties meer weergegeven en maak je ook geen kosten meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt jouw account annuleren onder tabblad "Mijn Account" optie "Voorkeuren".

De link om te annuleren staat onderaan de pagina.