Hoe kan ik 'Overslaan advertentie' bij YouTube weer inschakelen?

Mijn zoontje kijkt altijd naar YouTube filmpjes.
Sinds een paar weken kan hij de advertentie, waar het filmpje mee start, niet meer uitschakelen en moet hij die helemaal afkijken.
Ik denk dat hij onbewust iets aan de instellingen heeft veranderd.
Hoe krijgt hij de oude situatie weer terug?

3 jaar geleden
in: Internet
1K
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Sommige reclames kan je overslaan, anderen niet. Het is puur toeval dat je zoontje geen reclame meer tegenkomt die hij kan overslaan.
BarendV
3 jaar geleden
Als je een Android smartphone of tablet hebt dan kun je alle reclame omzeilen met Vanced. Een app die Youtube vervangt, het beeld in een popup kan weergeven en het geluid nog laat horen terwijl het scherm uitstaat. https://vancedapp.com/

Antwoorden (1)

Dit is puur afhankelijk van de advertentie. Je kan advertenties verwijderen wanneer je youtube premium aanschaft.