Kun je een blokkade instellen op een site?

Zodra de schoolles is afgelopen heb ik de neiging om dingen te doen die niet met mijn huiswerk te maken hebben. Om het specifieker te noemen: ik zoek dan dingen op op het internet of kijk youtube-filmpjes.
Daar ik nu doorheb dat dit niet echt huiswerkbevorderlijk is, wil ik graag weten of ik bij een locatie kan instellen dat ik deze site niet kan bezoeken. Zo ja, hoe doe ik dat dan?

3 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (1)

Download 'Block Site' als chrome extensie en installeer deze in je browser, hierin kun je aangeven dat je goeievraag.nl & www.startpagina.nl wil blokkeren. Zie bron voor de extensie.