Ik moet steeds in Outlook opnieuw inloggen. Hoe blijf ik aangemeld?

ik heb per ongeluk de vraag om dat scherm niet meer te zien aangevinkt, maar ik kan nu niet meer terug naar het scherm met de vraag Aangemeld blijven?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Antwoorden (1)

Ik heb daar ook last van sinds een paar dagen op me iphone. Ook op me computer lijkt het de laatste paar dagen niet altijd in een keer op de website te kunnen komen. Zeer waarschijnlijk een tijdelijke storing, en kun je er niks aan doen.