Hoe vergroot ik de letters etc. in de Internet Browser?

Ik heb het idee dat de lettertje en plaatjes etc. opeens kleiner zijn geworden, hoe vergroot ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (6)

Rechtsonderin op het vergrootglas klikken of het pijltje klikken en klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op Ctrl en scroll dan met je muiswieltje.

Vergroten; wieltje naar voren scrollen
Verkleinen; Wieltje naar je toe scrollen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je IE8?

Ga dan naar pagina (rechts bovenaan)
En selecteer daarna tekengrootte

Toegevoegd na 53 seconden:
Dit is dan voor het opstarten van een nieuw scherm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij internet explorer heb : zie je rechts beneden een vegrootglas klik daar op .
en je kuntrechtsboven op de pagina instelling ook in en uit zoomen en je kunt er de tekengrootte ermee instellen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Google Chrome kan je CTRL en + gebruiken voor het vergroten van de letters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in firefox:
Beeld/Zoomen/Inzoomen