Hoe kan ik mijn hyves account verwijderen

Ik heb nu voor de vierde keer geprobeerd mijn hyves te verwijderen via deze link: http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=da

uiteindelijk lukt het en zegt ie dat er een bevestiginsmail is verstuurd. deze mail krijg ik echter niet binnen, niet in inbox en ook niet in spam. nergens kan ik wat vinden over contact (e-mail support service) en begin het nu strontzat te worden.

Helpt u mij alstublieft!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
men geregistreerde e-mail adres bij hyves komt overeen met het e-mail adres dat ik nu heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O dat ken ik vreselijk. Heeft mij ook veel tijd en energie en vanalles gekost om het verwijderd te krijgen. Is lang geleden, weet niet meer precies hoe ik het nou had gedaan. Succes ermee hoor.
capthavoc
13 jaar geleden
misschien moet je even je account gegevens nakijken
voordat je hem verwijderd
wellicht heb je hyves op een ander emailadres aangemaakt ooit ? of zit er een type fout in
bovendien het kan behoorlijik lang duren voordat dat mailtje aankomt

Het beste antwoord

probeer het hier eens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hyves verwijderen is tegenwoordig niet zo makkelijk, het lijkt zelfs of je meerdere malen dezelfde vraag krijgt! "Weet u zeker dat u uw hyves wil verwijderen?"

Kijk ook eens even na of je email adress goed geregistreert staat, het punt dat je geen email krijgt zou kunnen komen omdat je het op een andere heb staan.

Toegevoegd na 49 seconden:
--
Sorry, had je eigen reactie niet gelezen. Misschien dat de mail later binnenkomt, dat kan ook het geval zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.hyves.nl/help/?searchterms=profiel+verwijderen

Let op: eerst even ingelogd zijn en dan deze link gebruiken:
http://hyves.nl/?module=Layout&action=showDel&form&friends&benefitsright&