Kun je de zoektermen die je in Google hebt ingetikt ook wissen? Zoja hoe gaat dat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Antwoorden (1)

Ja, dat kan.

Alle activiteit verwijderen
Ga op uw computer naar uw Google-account.
Klik in het navigatievenster linksboven op Gegevens en personalisatie.
Klik onder 'Activiteit en tijdlijn' op Mijn activiteit.
Klik rechtsboven op de pagina op 'Meer'.
Klik op Activiteit verwijderen op basis van.
Klik onder 'Verwijderen op basis van datum' op de pijl en selecteer Onbeperkt.
Klik op Verwijderen.

Afzonderlijke activiteiten verwijderen
Dit kan bijvoorbeeld een zoekopdracht zijn die u heeft uitgevoerd op Google of een website die u heeft bezocht in Chrome:
Ga op uw computer naar uw Google-account.
Klik in het navigatievenster linksboven op Gegevens en personalisatie.
Klik onder 'Activiteit en tijdlijn' op Mijn activiteit.
Zoek het item dat u wilt verwijderen. U kunt een item op een aantal manieren vinden, waaronder de volgende:
Browsen op onderwerp of product. Klik bovenaan onder 'Verwijderen op basis van onderwerp of product' op Proberen.
Zoeken op zoekwoord of datum.
Klik voor het item dat u wilt verwijderen op 'Meer'.
Klik op Verwijderen.
SimonV