Is er ook een online programmatje waarin je noten kan noteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je dat het online in te voeren moet zijn? Of bedoel je een programma om te downloaden en te installeren op je computer?

Het beste antwoord

Een online programma ken ik hiervoor nog niet. Wel ken ik enkele programma's die je gratis kunt gebruiken, want deze zijn freeware. Dit in tegenstelling tot programma's die je maar een aantal dagen gratis mag gebruiken.

Deze programma's heb ik hieronder vermeld: MuseScore, NoteCard en TuxGuitar. Ik raad je aan om deze programma's te installeren en te bekijken welk van deze programma's jou het beste bevalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk niet dat je dit gratis online kan vinden,er is wel betalend software die van internet kan downloden:bv Finale of Sibelius
fremar
13 jaar geleden
ja. kijk maar eens op noteworthy.com.

Toegevoegd na 11 uur:
Dit is een programma waarin je noten kunt noteren. Een aantal weken gratis te gebruiken, daarna is het iets van 40 dollar aanschaf.

Toegevoegd na 11 uur:
hieronder de correcte link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan? waar moet ik dan kijken?