Moet ik nog betalen voor Spotify Premium?

Hallo!,

Gister heb ik een Spotify Premium gratis 1 maand gekocht voor 1 cent. Toen ik terug ging naar Spotify had ik geen premium. Na een dag wachten had ik nog steeds geen premium terwijl ik wel een aankoop gedaan hebt.

Als ik naar de accountpagina op de Spotify website stond er ook dat ik een Free account heb. Ik heb nu mijn account verwijderd en kan dus ook niet meer inloggen. Ben ik nu helemaal van de abonnement af? Want ik ben bang dat ik over een maand 10 euro moet betalen. Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Groetjes,
Chiara

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Antwoorden (1)

Je hebt geen Premium account gekregen, dus hoef je er ook niet (meer) voor te betalen.
SimonV