Ik krijg bij mijn mail alle mails binnen van maanden, is hij daar mee klaar begint het weer van voren af aan weet iemand wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Zelfs als je in je mailprogramma hebt aangegeven dat de mail (ook) op de server moet blijven staan, zou de mail maar 1x opgehaald moeten worden.

Je zou via de webmail-pagina van je provider kunnen kijken wat er allemaal staat. Daar alles verwijderen en kijken of dat helpt. Zo niet alsnog bij je provider aan de bel trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Snel contact opnemen met je provider, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te zien heeft jouw mailserver de hik! Bellen met je provider en niet ophangen voordat ze het opgelost hebben. Hier kan je zelf niks aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Wanadoo, moet je aangeven wat te doen na lezen: verwijderen of bewaren. Als je dat niet hebt ingesteld krijg je elke keer de hele meuk. Trouwens ook bij Gmail blijft alles bewaard, ook als je het zelf verwijderd hebt.