Vraag ivm downloaden van muziek met ?

Kan iemand me zeggen.
ik heb in de auto tv spelen en zou graag enkele liedjes downloaden met daarbij de clip zoals je ze ziet op mtv en tmf enz maar weet iemand waar ik dat kan doen en op welke manier en kan dat op gewone cd of moet dat echt op dvdriter zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leer eerst eens uw vraag fatsoenlijk te verwoorden!

Het beste antwoord

Op de 1e plaats is dan van belang te weten wat je precies in de auto kunt afspelen? Heb je gewoon televisie via een antenne? Of kun je DVD-videos in de auto afspelen? Of heb je misschien zelfs een audio-speler die MP3 en DIVX filmpjes kan afspelen?

Een oplossing is om op Youtube op zoek te gaan naar jouw favoriete muziek. Vaak zie je hier dan ook de video clip van deze song. En die videoclip zou je dan kunnen downloaden via een zogenaamde Youtube-downloader.

Wel moet je deze gedownloade videos dan nog omzetten misschien en op een DVD schijf branden. Dit branden kun je doen met Nero of met het gratis freeware alternatief CDburnerXP.

Je moet dus nog wel wat stappen doorlopen voor het gewenste eindresultaat. Maar wat je wilt dat kan dus wel gewoon en nog gratis ook. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je op de clip klikt met rechtermuisknop en je gaat naar eigenaschappen, dan zie je hoe groot dat bestand is.
Dan ga je kijken hoeveel Kb er op je cd past.
Waarschijnlijk onvoldoende ruimte.

Als je het dus op een DVD brandt dan heb je meer ruimte er kunnen meer nummers op.