Wat betekent dat als er onderaan staat:gereed maar met fouten in de pagina?

Mijn fout of kan ik er niks aan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook . maar alles doet nog !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1; zie ik ook heel vaak staan.

Het beste antwoord

Is niet jouw fout hoor :-)

Er heeft iets op de pagina niet kunnen laden door bv beveiligingsinstellingen of een slecht geschreven script.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is niet jouw fout. De maker van de pagina heeft een fout gemaakt, of de server waarop de pagina staat (de "host" van de pagina) is verkeerd ingesteld.

Bij de meeste browsers kun je dubbelklikken op die melding (soms rechtsklikken). Er opent zich dan een venster met een uitleg wat er fout is.

De gemiddelde mens snapt helemaal niets van die foutmelding, maar een techneut kan met deze informatie de fout opsporen en corrigeren.

Er blijkt in ieder geval uit dat het niet aan jou of aan jouw computer ligt.
Cryofiel
13 jaar geleden
Op een computer op je werk, kan het zijn dat beveiligingsfilters (een deel van) een script heeft geblokkeerd. In dat geval kan het mogelijk worden opgelost door de netwerkbeheerders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal, ik zeg meestal, ligt het aan een fout in javascript of vbscript. Fouten die je maakt mer andere P talen zoals php, asp, worden anders gemeld