Waarom stelt de help van goeievraag : 'Bereik heel Nederland' alsof het internet beperkt is tot Neerlands grenzen?

Toch wel een hele vreemde zin imho, alsof een website met .tk vroeger alleen Tokelau zou bereiken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het komt niet heel ambitieus over. Maar ik vermoed dat ze extra willen benadrukken dat het een Nederlandse site is. Dat is was gv onderscheid van andere soortgelijke sits.

Maar geen nood. Iedereen op de wereld met internet kan deze website openen en iedereen die Nederlands spreekt heeft jouw vraag begrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het is nederlandstalig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De helft van België toch ook? Bereik je die dan niet misschien?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
die spreken vlaams
Antoni
15 jaar geleden
De Belgen hebben al: www.ikhebeenvraag.be
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mmm. Ze spreken misschien Vlaams, maar ze schrijven wel degelijk Nederlands.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@pedribe Dat is ook niet altijd waar. Zie bijvoorbeeld http://www.goeievraag.nl/vraag/help-katten-strippen-binnen-zelfs.6625
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
amai zotteke, das toch zekers nie normaal voor unne katine!
Voor het Nederlandstalige gebied, wellicht ook voor zuid-afrika...