Ik heb mijn wifi uitgezet via router maar het gaat niet meer aan?

Ik heb mijn wifi uitgezet via router maar het gaat niet meer aan wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
3.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Misschien handig om het merk en type van je router te vermelden.
LeonardN
4 jaar geleden
Gebruik je wel een ethernetverbinding? Als je de Wi-Fi uitzet kan je het natuurlijk niet meer draadloos herstellen.
Utrecht
4 jaar geleden
Zoals LeonardN al zegt: Als je de WiFi hebt uitgezet, kan je deze niet meer draadloos aanzetten. Lijkt logisch toch?
Dus je PC/laptop bekabeld aansluiten op je router en inloggen op de systeeminstellingen (bij Ziggo is dit: http://192.168.178.1/common_page/login.html). En dan via de instellingen de WiFi weer aanzetten.
Anders via het instructieboekje een systeemherstel starten.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je bij Ziggo zit en je ook een telefoon aansluiting hebt kun je gratis hulp/uitleg vragen ,bel dan overdag even 1200
Wil je nu toch internetten en zit je bij Ziggo gebruik dan het hotspot signaal van de buren ,je moet dan misschien eerst even de code opzoeken door in te loggen met behulp van je mobieltje

Antwoorden (1)

Als je niet kunt inloggen,
kun je de modem/router terug zetten naar de fabrieksinstellingen.

Ziggo: Herstel naar fabrieksinstellingen
• Connectbox: Houd het knopje 10-15 seconden ingedrukt.
• Cisco EPC-3925/3928: Houd het knopje 5-10 seconden ingedrukt.
• Technicolor TC-7200: Houd het knopje 10-15 seconden ingedrukt.
• Thomson TWG-870u: Houd het knopje 10-15 seconden ingedrukt.
• Ubee modems: Houd het knopje 10-15 seconden ingedrukt.

KPN: Herstel naar fabrieksinstellingen
Reset van de KPN Experia Box V8 / V9 / V10 / V10a
1: Steek een pen of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ aan de achterzijde van het modem.
2: Houd een aantal seconden ingedrukt. Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.

Succes