Ik wil er voor zorgen dat al mijn video's alleen mijn vriend kunnen zien, hoe doe ik dit?

Ik weet dat ik video's op verborgen kan zetten, maar hoe zorg ik ervoor dat ik heel mijn kanaal voor 1 persoon op verborgen kan zetten? Want er staan meer dan 1000 video's op! Anders zou ik dit allemaal moeten doorsturen naar hem!

4 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Ritsuka
4 jaar geleden
Gaat dit over Youtube?
DivineSaturos1
4 jaar geleden
Jazeker klopt!
LeonardN
4 jaar geleden
@Divine En hoe moet iemand dat begrijpen uit jouw vraag?
Kan je je vraag aanpassen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wellicht is het een mogelijkheid om een playlist te maken van al jouw videos, hierdoor hoef je alleen de link van de playlist door te sturen. Gegeven dat je de playlist bereikbaar maakt met enkel een directe link. Ook dit is een tijd investering maar iig minder erg dan alles moeten doorsturen

Antwoorden (2)

Je vriend de link's van de verborgen video sturen.
4 jaar geleden
DivineSaturos1
4 jaar geleden
Ken je dat niet in 1 link sturen?
LeonardN
4 jaar geleden
Nee dat kan niet. Want elke video is 1 link. En je kan niet je kanaal op privé zetten.
Ik neem aan dat je hiermee op YouTube bedoelt.

Voeg de video's toe aan een afspeellijst die ook verborgen is. Dit kun je makkelijk doen in YouTube studio (https://www.studio.youtube.com).
Plaatje bij antwoord