Grote database met reacties op vragen & een basis bekendheid van grammatica. De antwoorden die er uit komen passen niet echt bij de vragen die je stelt. Het werkt niet bijster goed dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan met de computer praten. :) Net zo iemand als chatman!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik denk dat ik mijn naam maar ga veranderen :)
Hetzelfde als Eliza. Standaard zinnetjes, zonder enige intelligentie. Eliza is al 15 jaar geleden 'uitgevonden'
AWM
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Jij leeft in 1981? ;-) Eliza dateert uit 1966 - zie http://en.wikipedia.org/wiki/ELIZA
AWM
13 jaar geleden
Sh*t. Al ZO lang?