Hoe kom ik de op de Duitse website van Corendon en/of Tui?

Als ik naar de Duitse website wil van een van deze aanbieders, wordt ik meteen doorgeslikt naar de Nederlandse website. Dat gebeurt ook bij het gebruik van een VPN, ook als ik een Duitse VPN gebruik. Hoe kan de website dat, zelfs met VPN weten, en hoe kan ik alsnog op de Duitse website komen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zoekopdracht: tui de.
Ik krijg dan tui.com in het Duits.
Bij corendon lukt het niet.
Amadea
4 jaar geleden
Er is kennelijk geen Duitse site van Corendon. Wel een Belgische.

Het beste antwoord

Als ik tui.de intik, kom ik direct op de Duitse tui (wordt dan tui.com).
Mocht het niet lukken, type dan https://www.tui.com/?local=de.

De domeinnaam corendon.de is wel geregistreerd door Corendon, maar de site bestaat niet in het Duits. Daarom word je direct doorgelinkt naar corendon.nl.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Na het wissen van mijn cookies werkt dit bij mij ook. Dankjewel!