Hoe kan je het NOS Debat volgen op Twitter? #NOSDebat, dat weet ik. Maar ik heb geen twitter account. Hoe kan ik de berichten toch volgen ?

oké door naar twitter.com te gaan, maar kan je ook instellen dat nieuwe berichten automatisch getoond worden, want ik moet steeds op "vernieuwen" klikken.
Is er een mogelijkheid dat er automatisch ververst wordt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

F5 blijven klikken als er een nieuwe tweet is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad handiger dan steeds met de muis te schuiven naar de knop "verversen" nu kan je zelf beslissen wanneer er vernieuwd moet worden, als je het gelezen hebt dus bedankt voor je tip!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nl.twirus.com/ deze is nog iets beter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad, heel handige nederlandse twitter site
ik heb direct een bladwijzer gemaakt ! bedankt raamklaza!
gewoon naar twitter.com gaan..
dan zoeken op NOSdebat...
en vervolgens geeft hij bij mij continu(iedere 20 seconden?) dat er nieuwe tweets zijn, dus daar even op klikken op het moment dat je uitgelezen was op de oude tweets...

Toegevoegd na 28 minuten:
ik weet dat het erg laat is... maar dit is de "livestream van twitter voor nos-debat

http://trends.ellerdale.com/embed/topic?q=%23nosdebat&tab=stream
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het programma paratweet installeren. Hiermee kun je zelf instellen wat voor # je wilt volgen. Je hoeft geen twitteraccount, wel een paratweet account. Het werkt heel leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook naar http://live.NU.nl gaan - dit is een site (van de makers van NU.nl) waar de populairste discussies op twitter worden getoond en kunnen worden gevolgd. De populaire verkiezingsdebatten zijn hier ook te volgen.