Ik wil een site starten waarop die interessant is voor een brede doelgroep. Hoe krijg ik vanaf dag 1 veel bezoekers op de site?

het is moeilijk om sites vanaf het begin goed lopend te krijgen en daarna moeten bezoekers blijven komen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeg, als ik zo'n superidee had voor meteen een goedlopende site, zou ik dat hier aan jou niet vertellen, maar er zelf een hoop geld mee gaan verdienen....

Het beste antwoord

Vooral veel reclame maken voor je site op andere soorten van media
Waar veel mensen komen.
De beste reclame is mond tot mond reclame waar iedereen doorgeeft dat ze op jou site moeten gaan kijken.
Dit moet je niet overhaasten maar langzaam opbouwen.
Ook moet je soieso zorgen dat de site interessant is en blijft om te bezoeken en dat vaker te gaan doen
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door een gigantische marketingcampagne. Reclame maken op tv in primetime. Je website in het nieuws krijgen.
Etc.

Je hebt echt zoiets nodig om vanaf dag 1 veel bezoekers te krijgen.

Laten we het nog maar niet hebben over het laten terugkomen van bezoekers en elke dag weer nieuwe jouw website te laten bezoeken.

Het draait allemaal om de promotie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met je site op heel veel gratis plaatsen/sites staan, dan word je heel veel gevonden door zoekmachines.