Hoe kan ik mijn Hyve blog zien in Google terwijl ik mijn profiel heb afgeschermd?

Ik had op mijn Hyves een blog geschreven over een bepaald onderwerp. Toen ik daar wat meer wilde opzoeken op internet zag ik tot mijn stomme verbazing mijn eigen blog tussen de zoekresultaten staan. Ik heb alles op mijn Hyves voor "alleen vrienden", dus hoe kan het dan dat mijn blog via Google te vinden is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was trouwens een interessant blog!

Het beste antwoord

Ja alles wat je op je hyves zet staat ook op google, ook foto's enzo.

Maar als je hebt ingesteld ''alleen zichtbaar voor vrienden'', en een niet-hyves-vriend van je klikt op die blog van jouw op google krijgt ie nix te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, dank je, dat wilde ik graag weten.