hoe kan ik dit oplossen in Google chrome?

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

kudtkoekiewet.nl gebruikt een niet-ondersteund protocol.
ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH
Details verbergen
De client en server bieden geen ondersteuning voor een algemene SSL-protocolversie of een coderingspakket. Dit treedt mogelijk op wanneer de server RC4 nodig heeft, wat niet langer als veilig wordt beschouwd.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Internet
7.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat moet jij op die site?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Browser update gaat het hier niet om, Ik heb hetzelfde in Firefox, I.E., Opera en Chrome. Het gaat om video bekijken op Dumpert maat ook uitzending gemist van NPO. Misschien komt het doordat de PC nog met Win XP draait?

Antwoorden (1)

Je moet denk ik je versie van de browser updaten want bij mij doet ie het wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Wanneer heb jij voor het laatst Chrome geüpdatet?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
een dag of drie geleden